Sunday, February 17, 2008

Jag ser ljuset i tunneln!!!

Eller är det ögonen som jävlas?

Fick faktiskt synrubbningar igår, skitläskigt.
Det var efter melodifestivalen och "brottskod försvunnen" som jag skulle resa mig och gå på toaletten. Jag hörde ett litet knäpp i huvet, fick ont vid högra ögat och såg en liten "mask" i vänster synfält.
Först var masken bara några cm, men den växte och blev väl typ 30cm, lite taggig, och blixtrande. Såg den även om jag blundade så då är det väl i hjärnan tänkte jag. Lite orolig blir man ju, jag har ju varit ganska sjuk.
Jag gick och lade mig, kanske var jag överansträngd tänkte jag. Jag hade ju tittat ganska länge på TV och tidigare i veckan har jag bara sovit. Masken var borta i morse och det var skönt, men jag tycker inte ögonen hänger med lika bra som förut, det tar väl ett par dar till kanske.
Någon som kännt nåt liknande??

Nu är jag i alla fall uppe igen, Fabian blev också sjuk så Conny har varit hemma och tagit hand om oss. Tur i oturen för jag vet inte om jag hade klarat mig själv. Fast jag har mest sovit, gått upp bara för att ta en frukt och alvedon.

Tack för alla snälla kommentarer!

No comments: