Monday, May 12, 2008

Dags för toning??

Hej.... jag börjar se mina första grå hår! och detta på grund av datakrångel. Närå!

Men OM jag skulle se några så vore det därför. Jag har nu fått lite hjälp (läs mycket) med datorn. Jag var inte så snabb förra gången att lägga in virusprogrammet, vilket medförde att jag nu har en rensad hårddisk. Det var inget virus som rensade den men det hade kommit in "nåt" som gjorde att den "skrek" -"do a back-up, and then remove your harddrive" Ehhh... jaha.

Så nu är det bara att börja om igen, installera allt som ska vara med. Man glömmer ju hur jobbigt det är. Skulle installera msn tidiagre ikväll... då måste man först ha WLinstaller3.1 jaha, men då måste man först ha en Arkive-X kontroll, jaha. Det tar ju TIMMAR att få det som man är van. Och till råga på allt så har de uppdaterat msn så jag känner inte igen mig där heller.

Annars är det bra, tackar som frågar!

No comments: