Friday, July 18, 2008

Semestertider

Man kan ju tro att det är semesterstängt här på bloggen så lite som jag uppdaterar.
Men det är det inte, och det händer ju massor varje dag så det är inte för att det är brist på saker att skriva om heller. Men ibland "orkar" man bara inte...

Det bara blir så.

Igår var vi iaf till den stora djurparken utanför Norrköping och tittade på alla djuren. Vi åkte tillsammans med en annan familj och kom fram till att en dag är för lite nästa gång blir det övernattning!

Det var meningen att det skulle bli det i år med, men jag var sen att boka för egentligen skulle fler familjer åka med men det blev inte så, därför bokade jag inte i tid. Så jag ringde runt i typ hela Norrköping men allt var bokat, och inte undra på det! Det pågår ju sim SM!!! Typiskt.

När vi var klara med djuren så väntade mormor och Lennart med husvagnen och de tog med sig lilleman till Överlida på semester, så Conny och jag fick resa hem själva. Det är Fabbes sommarhöjdpunkt -att åka husvagn till Överlida.

Jag tänkte att jag skulle sätta in en bild från Kolmården i inlägget, men jag har inte så många i min kamera, Fabbe har nog bättre i sin men den har han ju med sig så ni får titta på den bästa jag hade:

No comments: