Saturday, January 3, 2009

Kyrkobesök



Vi är väl inte vidare kyrkliga i min familj men Fabian har velat gå in i domkyrkan och titta när vi varit på stan förut så idag bestämde vi oss för att gå in och titta. Det är ju en helt fantastisk kyrka, och vi tände ett ljus för våra släktingar som inte finns runt oss längre. Fabian har inte behövt uppleva att någon närstående dött ännu och det är ju skönt, men han vet ju att det kommer att hända. Denna bild inifrån kyrkan på ljusstaken där vi tände ett ljus får bli dagens bild!

Appropå folk som inte finns så drömde jag så häftigt inatt om min mormor, hon kom tillbaka livs levande! Hon berättade att hon bytit till sig en kvart på jorden mot något som jag inte fattade. Jag blev jätteglad, men kunde inte komma på något att säga och hon skyndade vidare hon ville ju träffa alla.
Jag blev helt förbryllad.
Tänk om det händer på riktigt?
Vad ska jag säga då?

No comments: