Sunday, February 22, 2009

en gång skottade jag två gångar...

Idag har det snöat hela dagen, HELA dagen.

Så på förmiddagen var jag och Fabian ut och skottade, han ville även att vi skulle skotta åt grannen som är bortrest över helgen. OK, det gör vi, ända fram till dörren. Jag tyckte först att det skulle räcka med en del, men Fabbe ville att det skulle skottas hela vägen. (vid det här laget snöade det bara lite) Han var trött på slutet vill jag lova.

Sen var vi med scouterna och åkte pulka, det började då snöa ymnigt (=j-vligt mycket) och när vi kom hem kunde man inte se var vi skottat tidigare!
Så fram med skyfflarna igen! Den här gången var vi iaf tre som hjälptes åt så det gick lite fortare...

Men nu är jag lite mör i kroppen så nu ska jag bara surfa resten av kvällen...

No comments: