Sunday, January 10, 2010

Nämen se på f-n...

Joråsåatte....

Nu är jag här igen, 2009 verkar ha gått väldigt fort, om man ser till antalet inlägg jag gjort.

Jag lovar inget men kanske blir det fler i år, eller inte, vem vet.

Jag har iaf haft mycket att göra och tänka på under halva 2009, vi ska nämligen bli föräldrar igen i april i år. Det ska bli superkul, men just nu börjar jag få ont i "svansen" och höfterna och det är ju mindre kul. Ska till sjukgymnasten på onsdag, få se om hon har några tips.

Då har jag skrivit ett inlägg i år då...

Vi ses när vi hörs!

4 comments:

Mulin said...

Välkommen tillbaka!!

Vi! said...

Vad roligt att se er här igen.ni har varit saknade,

Cicci/Trollmor said...

Nä men se på 17! Kollade på blogglistan och täkte "äh jag kollar väl då" Kul att se dej igen.
Å stort Grattis till pyret i magen, tror inte jag har sagt det. Va kul!!!!

CeciliaB said...

Tack, tack!

Det värmer att det är några som fortfarande tittar in. Men... det är några fler här som skulle behöva uppdatera sina bloggar...