Tuesday, August 23, 2011

Skolstart

Nu har jag börjat i skolan.

Igår var det upprop så då var jag inte där så länge, idag har vi jobbat till tre. Just nu är det handsömnad på programmet för att vi ska komma in i det, en nålbörs tror jag det heter. Man har nålar, sax och sytråd i den. Vi har Eva den här veckan och hon jobbar ju bara med återbruk så vi fick använda stuvar. Det blir nog bra när det är klart, men guuud vad jag har ont i fingertopparna av nålarna...
Jag ska ta någon bild imorron och lägga upp här oxå.

Jag är helt trött i huvet av allt nytt så jag ska bara surfa runt på mina favvisar, duscha och sova.
God natt!

1 comment:

Cicci/Trollmor said...

Det var längesen! Hoppas att allt är bra med dej/er!
Åh va roliga kurser det verkar vara! Vilken läser du? Kanske man skulle plugga trots allt.....