Sunday, September 11, 2011

20år?!?!?!?

Det var som sagt klassåterträff i helgen och enligt kommunens beräkningar var det 20 år sedan vi gick ut nian!
Hur är det möjligt, jag är ju bara 25!?!?!?

Hur som helst så var det jättekul att träffa så många från förr, vi var väl ca 18 st från vår klass, så det var en bra uppslutning får man säga. Vissa hade jag inte sett på iaf 15år medan andra tillhör min "innersta krets" fortfarande.

Nu hoppas vi att det inte tar 20 år till nästa gång, och de har utövat operation övertalning på mig ang. FB... den som lever får se...

4 comments:

Mulin said...

Klart som f..=) att du skall skaffa facebook!!!!=)

Kram från kusinen=)

CeciliaB said...

Mulin: På något konstigt sätt visste jag redan när jag skrev detta inlägg att du skulle bli den första att kommentera det, OCH att du skulle hålla med mina klassmates! See U!

Linda P said...

Det vore jättekul om du också skaffade facebook... Har skapat en grupp för 9B nu.. Fin blogg du har! Kram Linda P

Mulin said...

Såg svaret på kommentaren nu=) Tänk att du kunde gissa det, hmmm, tokigt=) Kram