Monday, March 5, 2012

En kort uppdatering...

...just nu är vi inne i en sjukperiod, det är lilla gumman förstås.

Nu har hon varit hemma sedan i onsdags med feber och hosta, före det var hon frisk en halv vecka!
Igår trodde vi att hon skulle kunna vara på dagis idag (ingen feber under helgen) men inatt så hostade hon mer än hon gjort tidigare, så jag blev hemma med henne idag med.

Om natten blir bra får hon nog gå imorron för på dagarna är hon pigg och gör massa bus.
Som idag när jag bakat och lagt tekakor under bakduk för att svalna... hon var själv i köket en stund och när jag kom för att kolla vad hon gjorde hade hon snott en tekaka och börjat äta på!

Annars är jag inne i en ull-period själv, i skolan gör vi kuddar/åkdynor i yllebroderi och här hemma har Conny börjat tillverka sländor som jag "måste" provspinna, en helt ok syssla, bara den minsta inte är med...

Jag tycker själv att det är urtråkigt med bloggar utan bilder så jag ska skärpa mig med det, men det kanske blir med mobilen för det är så enkelt att ladda upp, men lite sämre kvalitet.

Så lever livet med mig just nu, vi hörs!

No comments: