Friday, June 1, 2012

Avslutning





Idag var det så dags för avslutning i skolan, ett helt år som gått så otroligt fort. Jag har verkligen haft väldans kul och lärt mig en hel del, men jag vill ju mer! Under tiden har jag fått massor av nya ideér som nu trängs i huvet.

Det värsta är att det blir nu ännu mindre tid för något eget skapande, dels för att nu måste jag jobba så mycket det går (timvik) och dels för att det är sommar och då vill jag ju vara ute i trädgården och njuta...

Vi hade iaf en trevlig vecka i Gerlesborg och här kommer en blid från en av våra promenader.


Det som var synd var att jag ju gick på penicillin och var så rasande trött hela tiden, jag kunde inte hänga med på alla aktiviteter men jag var med på de flesta!

Otrolig tur med vädret, vi lyckades pricka in 25 grader och sol hela veckan!! Så även om jag inte gjorde lika mycket som jag hade tänkt innan så var det en skön "semester" och vem vet, det kan vara den enda semester jag får i år...

Kram på er!

No comments: