Wednesday, August 1, 2012

I går

hände något som jag aldrig trott skulle hända mig.
Jag är ju ganska rädd om mina prylar och tappar inte ofta bort något viktigt, nycklar, plånbok etc. Senaste tiden har jag förlagt en del saker och jag är inte van vid det så det tar upp en massa energi och jag blir helt slut.

Så igår hände det värsta... jag tappade mobilen... i vatten...
Jag har sovit skitdåligt hela natten...

Jag tyckte verkligen att min fem år gamla mobil -med knappar naturligtvis, var bra nog för mig.

Men nu när jag behöver en ny så känns det ju som om jag måste in i touch-träsket. Tänk om jag blir en sån där irriterande människa som inte kan låta bli att dra med fingret upp och ner på skärmen i all oändlighet...

2 comments:

Karin said...

Hej! Stackars dig, själv hade jag fått panik direkt. Köpa ny mobil är inte lätt i den djungel. Karin

CeciliaB said...

Karin: Ja panik är bara förnamnet...
Men nu har jag en ny iaf tänkte visa den här ngn dag men har inte fått den på bild ännu.