Saturday, June 28, 2008

Fynd

Idag har vi varit på marknad i Riddarhyttan, där är det lite blandat. Både veteranbilar och tillbehör till dessa, men även "vanligt" marknadsgrejs. Jag fyndade en jeanskjol (beg.) för 30 spänn, kunde ju inte prova den på plats men den satt bra nu när vi kom hem.
Lite strumpor blev det också, både till mig och lilleman. Jag skulle ju köpt strumpor på västeråsmarknaden i våras men då hittade jag inga bra, det gjorde jag nu ist!

Då fick jag ju tillfälle att rensa i strumplådan när vi kom hem, och då kan man göra fynd även där! Jag har ett par tunna ullstrumpor som börjar bli slitna på hälarna och tårna, men de har varit jättesköna för skaften är långa...
...VIPS! så hade jag ett par handledsvärmare!
De blev bra, jag har märkt att jag får mindre ont i händerna om jag använder handledsvärmare så det passar perfekt. Även så här vid datorn mitt i sommaren... det är ju tyvär inte så varmt som man kan tro att det ska vara i juni... snart juli!

No comments: