Friday, February 5, 2010

Snormagneten

Jag är som en magnet som drar på mig alla förkylningar som finns runt mig. I onsdags satt jag på jobbet vid frukostbordet och allt bara snurrade i huvet!
Jag åkte hem, åt lite, gick och la mig, och vaknade kl.13.40!

Idag känner jag mig mycket piggare och inte alls lika snorig, så jag tänker delta på tjejkvällen i kväll! Det var ett tag sedan vi sågs sist så det ska bli roligt men vi får väl se hur länge jag orkar, de andra var visst lite snoriga de med så jag behöver nog inte snörvla ensam.

Annars vankar jag mest runt som en anka (dock ej Anna Anka) och väntar på att f-kassan ska få tummen ur något och skicka mig ett brev där de beviljar havandeskapspenning... men jag ringde till dem igår och det kunde ta två veckor till innan de kommer till skott.

Ha det!

3 comments:

Vi! said...

Såklart det är skoj att läsa om skogslivet därborta!!!hur var det nu, var ni intresserade av några bebisgrejor eller inte?Hoppas allt är bra..

CeciliaB said...

Lillgummis: Hej på dig! Det var väl mest bilstol vi var ute efter och vagn, men nu skulle vi titta på en vagn i Hallsta som vi skulle få om vi ville. Så vi ska väl titta på den först få se hur den är och sen beror det väl på vad ni ska ha för eran vagn. Men nu börjar det ju kännas som om det närmar sig... Vi får väl komma ut till er och kolla, det kanske blir lite mer tid för sånt nu när jag blir hemma.
/Cecilia

Vi! said...

Bilstol finns det här om ni är intresserade, de som skulle haden ångrade sig.Vagnen vill vi iaf ha en del för om ni tycker det är för mkt... jag är ju väldigt hemma nu med ungarna så ngt ska väl gå att ordna..