Sunday, February 28, 2010

Veckans bravader

Den här veckan har Fabian varit hemma och sjuk, Conny har varit hemma och haft sportlov och jag har varit hemma(punkt).

Stackars Fabbe fick någon hemsk basill som gjorde att han fick hög feber snabbt och kräktes av det, han var som ett litet lakan i måndags och låg i soffan hela dagen.

Men till slutet på veckan frisknade han till och var i skolan.



Lördagen tillbringade vi delvis i kyrkan, barndop var aktiviteten. Och eftersom jag inte vill ta den lätta vägen till något så hade jag tillverkat presenten själv. Jag hade en jättebra planering för det arbetet, MEN... Själva monteringen av armar och ben skedde typ en timme innan vi skulle åka, tja varför inte???


Det blir ju alltid så för mig iaf, alltid är det något som ska göras i sista sekunden.


Här kommer en bild på objektet i fråga:

Vad tycks??

Själv är jag rysligt nöjd...

2 comments:

Cicci/Trollmor said...

Oj så söt! Bra jobbat!

Anonymous said...

Den är JÄTTEFIN!!!!!
Kram S