Sunday, July 22, 2012

Bla bla bla

Nu är vi nyss hemkomna från en skogspromenad, det blev en hink med blåbär på en timme, nästan full...

...ja det är alltså en hink som det varit turkyogge i...

En timme verkar vara en ganska bra tid, det var lika härom veckan, iaf när man inte har fika med sig, barnen pallar inte mer så här på kvällen. Men skönt är det!

Jag tänkte "städa" lite här på bloggen och då mest i mina länkar, jag har sett hos andra att de liksom flyttar upp, de som senast lagt in ett inlägg. Verkar mycket smart tycker jag för ibland springer jag in till fem som inte uppdaterat och då .... blir jag lite trött.... inte för att jag menar att man måste uppdatera hela tiden, det gör jag inte själv heller men just att det tar lite tid?/ork?, ja när jag skriver det så ser det ju helt sjukt ut att jag inte skulle ha "tid" att öppna fem bloggar?
Men ni kanske fattar hur jag tänker.

Iallafall, nu till frågan var hittar jag funktionen för det?
Jag får väl kolla lite bland alla sidelement, men om det är någon som vet vad jag menar så är tips välkomna.

No comments: