Wednesday, April 25, 2007

Shopping-rekord på ICA????

Skulle handla igår kväll efter föräldrarådsmötet jag gick på, det blev sent och vår ICA-butik stänger 21.00.

Klockan i bilen stog på 20.51 när jag parkerade, tog mina kassar i bakluckan (jag självscannar och då är det smidigt med egna kassar) jag spurtade in i butiken tog en kundvagn och en scanner. Fick med mig allt på listan jag hade plus att jag impulshandlade en bit kassler. Jag var på nästan alla avdelningar i butiken totlalsumman blev ca 350kr, (bara så ni vet att det inte bara var ett par varor) betalade och gick ut till bilen la in kassarna där bak, satte mig i förarsätet och startade bilen. Klockan var 20.59!!!

Åtta minuter totalt!!!

Det måste vara ett rekord!

2 comments:

Mulin said...

Eller 1 timme och 8 minuter=)

CeciliaB said...

he he he, ja just det.......
nu har jag rättat till det, det ska vara åtta minuter!