Tuesday, May 8, 2007

Halleluja!!!!

Man ska INTE ge sig, nu har jag fipplat med kameran så mycket att den inte orkade stå emot längre!!! HA, HA, HA (skrattade hon elakt)

Och jag fick in bilden här till och med!!!!

Detta är vad jag gjorde igår, en F-kudde till Fabian!
Jag har gjort den av ett gammalt påslakan från IKEA anno 1975!!
Tror ni att de lakan man köper på IKEA idag håller sisådär 30 år???
Skulle inte tro det...

Fabian har älskat dessa lakan men nu har jag slaktat dem, men han får ju lite kvar i och med kudden.


3 comments:

Anonymous said...

Grattis till att kameran funkar igen!! /Malin

CeciliaB said...

hm, funkar och funkar...
jag måste trycka ihop den när jag sätter på den och så kan jag bara ta typ ett kort sen lägger den av igen och jag måste trycka ihop den hela tiden. Men det blir ju ett kort i taget iaf!!

Anonymous said...

Den som väntar på någe gott....=)/Malin