Monday, May 21, 2007

Jag är besatt!

Nu har det hänt igen!

Jag har fått "Traderadjävulen" i mig.

Hade det förut en gång och la ut massor med auktioner och köpte även en hel del. Sen fick jag styr på det hela och till slut hade jag inga auktioner ute alls. MEN nu har jag röjt i en skrubb (för att mannen skulle sätta in en fläkt) och nu blir det likadant igen!!!
Jag har lagt ut så mycket att jag redan nu ser att när allt ska packas och skickas kommer jag att få lägga in om semester en vecka...

VARFÖR måsta jag göra ALLT på samma gång??

Jag hade ju kunnat dela upp lite...-"men va´tråkigt"sa den lilla röda djävulen vid min sida och tryckte gaffeln i den lilla söta ängeln på min andra sida som lugnt försökte få mig att förstå att det här blir för mycket på en gång.

Nu ska jag bara andas lugnt en stund så kommer det nog att ordna sig.

No comments: