Sunday, June 17, 2007

Hej hopp!!

Idag har jag varit på Tupperware-demonstration! och jag kom dit i tid!!!

För er som inte känner mig så bra kan jag säga att jag är hopplös att komma ihåg tider...
förra söndan´ var jag bjuden på smyckesparty kl 15.00, jag kom på det kl. 16.40!

Och jag har missat en del andra grejer i mitt liv oxå (Ska inte ta upp det här)

Det är inte alls så att jag inte vill vara med, det bara "försvinner" ut ur mitt minne på nåt sätt, och det gäller just inbokade tider på helgerna. Jag fattar inte varför!

Jag kommer ihåg en massa annat hela veckorna, men när helgen kommer så stänger hjärnkontoret. Kan det vara för att vi ibland har såååå mycket inbokat att vi inte hinner andas på flera helger i rad, så om det är för lite inbokat så "försvinner" det??

Någon som har liknande problem??
jasså, inte det...

1 comment:

Mulin said...

Hoppas att du kommer i tid till jobbet i alla fall=)