Tuesday, June 26, 2007

Jag har SEMESTER!

Jorråsåatte...


Det är faktiskt första gången som jag har "riktig" semester i tre veckor i sträck!

Förut har det varit lite föräldradagar, a-kassa och semesterdagar blandat, men nu äntligen får jag känna hur det är. På riktigt.


Kanske därför som jag inte bloggar så mycket, måste hinna med och vara ledig liksom...


Sen sist har vi iaf firat midsommar tre gånger, först på torsdagen på Fabbes dagis på förmiddagen och han följde med mig till mitt dagis på eftermiddagen. Sen på fredagen i morfars sommarstuga som vi brukar. Med jordgubbstårta, som det brukar.


På midsommardagen var vi i Skinnarbo på den årliga släktträffen, kul!


Sen har vi "bara" varit hemma och stökat runt på går´n.
Jag flyttade en sten som låg där vi ska göra gräsmatta och bakom den fanns ett myrbo med en massa ägg, så här intressant var det:

No comments: