Monday, August 27, 2007

Bilstolens nya kläder.

Vi köpte för några veckor sedan en extra bilstol till lillemannen nu när Conny börjat jobba skift så blir det fler hämtningar och lämningar för honom, och vi tycker inte det är så kul att flytta stolen hela tiden. Och ibland glömmer man ju...

Men den var ju lite sliten och tråkig i tyget så jag tänkte att -"det där fixar jag ju snabbt"
joråsåatte...



Tyg inhandlat idag!



Resultatet blev ju inte så tokigt så här på bild men jag vill inte att ni synar sömmarna någe närmare... -Håll avståndet!



Hoppas Fabbe blir nöjd bara, han sover ju för länge sen så han kan inte titta och godkänna.
Jag fick sy halva ryggdelen för hand så mina fingertoppar är helt mosade. Det blev mycket snyggare, men jag tror inte att jag sprättar upp för att göra om den andra halvan, inte idag iaf...

2 comments:

Anonymous said...

Wow! Va häftig den blev! Är han nöjd?//Cicci

CeciliaB said...

Jajamän, jag fick godkänt!