Friday, August 10, 2007

Party-fredag!!!!

Dags för fest!

En kompis som fyllde 30 tidigare i veckan har bjudit in till "kalas" ikväll, konstigt på en fredag, men de beräknade tydligen att man skulle behöva två dagar för återställning!??!?

Det blir nog lite så där lagom för mig idag för jag har varit uppe sedan 4.30 i morse. Jag "öppnade" nämligen idag, och jag hade ställt väckarklockan på 5.15. Men mobiltelefonen kom på att den var urladdad kl 4.30 i morse, och var då tvungen att skrika ut det i hela huset!
Ingen risk att jag kom försent till jobbet idag iaf!
Tack för det!

Lilleman ska vara hos morfar och Agneta i sommarstugan, och de kommer att behålla honom ända till måndagmorgon och lämna in honom på dagis då, för jag och mannen ska på Toto-konsert på söndagkväll. I Linköping av alla ställen, så vi har bokat hotell och sover kvar till måndag, en liten "vuxensemester".

Tjing!

4 comments:

Anonymous said...

Va kul! Hoppas att festen var trevlig och att mamsen och du får en bra dag! Mysigt med en minisemester så där!
//Cicci

Anonymous said...

Nu förstår jag vad Du menar med att Din kompis kan göra kort!!

Och det där med två dagars återställning kanske inte var så dumt =)

TACK för ett väldigt trevligt sällskap!!!!

Kram kram

Anonymous said...

ha, ha! Jag läste fel! Tyckte det stod "mamsen" men det stod ju "Mannen"!Hi, hi, hi!
//Cicci

CeciliaB said...

ja, tänk så det kan bli!