Saturday, September 15, 2007

Lördagspyssel

Sonen är på "Polisens dag" i Västerås med mormor och Lennart, och maken byter tak på morfars uthus. Så jag passade på att göra lite som jag vill...

Tänkte städa inne först men det är ju sååå tråkigt.
Då tänkte jag att "jag städar ute istället".

He, he, he...

Jag har fått en massa inspiration från en sida jag brukar kolla på, Blomsterverkstad heter den.

Där har jag sett en hel massa fint så jag tänkte prova lite själv.
Det resulterade i två kransar!


Nu har jag jätteont i fingrarna efter ståltråden, det finns säkert ett proffsknep för det, men jag är ju bara en glad amatör...

3 comments:

Anonymous said...

Kul att Du vaknat till liv här igen =)
/S

Minna Mercke Schmidt said...

Hej på dig! Och vilka underbara kransar du har trollat fram, verkligen fina. Är så glad att jag har lyckats att inspirera dig till att vara kreativ, visst är det kul!!! Kram,Minna : )

Anonymous said...

Wow! Vilka fiiina!
Kram, Cicci