Thursday, September 27, 2007

Utvecklad

Idag har vi haft kompetensutvecklingsdag!

Och jag som inte trodde jag hade nån kompetens att utveckla!

NEJ, nu neggar jag igen, fy på mig.
Jag VET att jag har kompetens, det är bara det att inte alla andra har fattat det...

Jag har varit på besök i "sagans land", det var sååå roligt. Har varit på en föreläsning tidigare med samma ledare och hon är så duktig och inspirerande att man inte vill göra annat än att berätta sagor för kidsen hela tiden.
När man sitter där ja.
Sen kommer man tillbaka till jobbet och då går det ju bra att "göra som vi alltid har gjort". Vi får väl se om det blir nåt av det denna gång, det skulle ju kunna gå att göra så mycket! Jag har massor med ideér, så klart...
Men med tanke på det som hände förut så vet jag inte... kanske behåller de för mig själv...

5 comments:

Anonymous said...

Nej, nej! Dela med dej! Vi håller på att väcka liv i sagohörnan igen! Så spännande!

Anonymous said...

Det var jag som skrev det där! *pekar uppåt* Glömde ju att jag måste underteckna...
//Cicci

CeciliaB said...

Skulle kunna dela till dig då...

Anonymous said...

Tjoho! Väntar på spännande idéer! Men det kanske inte blir några...vi åt ju upp osten... *dåligt samvete*
//Cicci

CeciliaB said...

jaa du... den däringa osten lär du nog få "äta upp" på fler sätt...