Sunday, September 30, 2007

nummer 100

Detta är inlägg 100 på min blogg.

Känns ju som om jag skulle behöva skriva något riktigt vettigt...
Men det har jag ju inte gjort tidigare så varför börja nu?

Conny håller på med golvet i hallen så det är en hel del stök här i huset just nu, som vanligt alltså.
Lilleman och jag ska åka på femårskalas i eftermiddag, han har nu tjatat om det sen han vaknade i morse. Nyss sa jag -"om du inte slutar tjata nu så ringer jag och säger att vi inte kommer!" Inte särskillt snällt sagt, men man blir ju gråhårig av tjat och det vill jag inte!

När vi var till storstan i fredags så köpte vi ett Fia spel! (med knuff), vansinnigt roligt faktiskt!
Vi kan spela tillsammans och Fabbe lär sig räkna till sex iaf. Och han tycker det är sååå kul när han får knuffa nån av oss.

No comments: