Monday, October 1, 2007

EM-vecka i Pettersborg

Nu är det eftermiddagsvecka här i huset igen!
Jag vet inte var tiden tar vägen, det är ju em-vecka hela tiden!


Det känns liiite bättre nu iaf, idag hade jag planerat vad vi skulle äta och handlade faktiskt det jag behövde INNAN jag hämtade Fabbe på dagis, och har en uppskattning om vad vi ska äta resten av veckan.


Så är det ju kanelbullensdag på torsdag och helt plötsligt lovar jag -"på torsdag ska vi baka bullar efter dagis" SEN kom jag på att det kanske inte var så där jättesmart, kanske...
Nåväl jag lär hålla vad jag lovar för strax innan Fabbe somnade ikväll så sa han -"va´kul det ska bli att baka bullar mamma" ja då smälter man ju. Hade han inte velat baka så skulle jag väl ha struntat i det helt enkelt.


Måste visa en blid oxå...


Conny hade ju spacklat golvet i hallen igår... ingen fick kliva där... men visst blev detta lite
gulligt!

4 comments:

Mulin said...

Nisse eller Snorpan?

CeciliaB said...

Det var Nisse, och han bor fortfarande hos oss...

Mulin said...

???, har han varit på utflykt?

CeciliaB said...

nää, jag tänkte att han varit så "busig"