Monday, October 8, 2007

På mina bara knän

Inga kvällsmöten denna vecka, skönt.

Men jag MÅSTE klippa mig , snarast, och det vore lämpligt just denna vecka. Varför gör inte frissan så som tandläkaren eller bilbesiktningen och skickar ut en lämplig tid så där när de räknat ut att man ser ut som trollet Rulle i håret??

Kan det vara så att de inte kommit på denna smarta idé månne?
Hmm... får lägga fram det till min frissa iaf, det är ju liksom så besvärligt att hålla på och ringa. Och vips så var den veckan slut och ingen tid bokad och så går det ytterligare en vecka och tillslut så SER man inte ens var man går för allt hår är i vägen.

Det som är positivt är ju att det inte gör ont iaf och inte behöver bli så där ruskigt dyrt som det kan bli hos både tandläkaren och bilbesiktningen.

Nåt annat som inte gör ont är ju att skriva en kommentar!
Jag vet ju att ni är fler som tittar in här då och då, men det vore ändå roligt om ni skrev nåt, bara liiite, nån gång, snälllllla.

8 comments:

Anonymous said...

Jag gör genast som jag blir tillsagd och skriver en snutt =)

Kram kram S

CeciliaB said...

Tack, tack!

Jag blir sååå GLAD!!!

Mulin said...
This comment has been removed by the author.
Mulin said...

Ja visst är det roligt med kommentarer, så nu vet du ju vad du måste göra!=)

Mulin said...

Det var jag som tog bort min förra kommentar, det blev fel i stavningen, bara så att du vet=)

CeciliaB said...

KUL, nu vet jag att TVÅ som tittar på min blogg även är läs- och skriv-kunniga. =)

Kram på er! (och er andra oxå)

Anonymous said...

Ha, ha! Jag kan oxå både läsa ocg askllrhi8va!!!
//Kram, Cicci

CeciliaB said...

skönt med intelligenta kompisar!!