Saturday, October 13, 2007

Nervös...

Jag har bokat bord på Loppis till nästa lördag...är skitnervös...

Jag hade planerat att stå tillsammans med en kompis (Mona) men hon har fått nytt jobb och då ska de ha utbildning nästa helg förstås! Typiskt!

Och eftersom jag ska till Ullared helgen därpå så hade jag räknat med lite extra kosing till det så jag känner att jag måste stå, plus att jag rensat ut en hel del grejer som jag vill bli av med nu.
Så om det är någon av er kära vänner som vill så får ni gärna komma och prata en stund med mig på lördag! Eller boka ett eget bord!

Det har blivit ganska mycket rensat här, jag har nämligen läst en bok..."Rensa i röran med Feng Shui"
Den kan jag rekomendera! Fast när man läst den vill man göra sig av med ALLT och det går ju inte.

2 comments:

Anonymous said...

Måste läsa den där boken igen...kommer ihåg att man blev väldigt "rens-sugen". Var ska du stå på loppis?
//Kram, Cicci

CeciliaB said...

Jag ska stå på Bäckby.
Jag vet inte om det finns någon annan som är välbesökt? vill ju gärna bli av med grejerna...
Skulle gärna välja en annan loppis då jag inte är så särskillt förtjust i han som har den på bäckby.