Sunday, October 21, 2007

Redovising av helgens bravader.


Loppis:

Det var nervöst, stundtals stressigt och roligt!! Hade ett bord som var vänt ifrån ingången och höll på att plocka upp grejer. Klockan började närma sig öppningsdax (10.00) och jag tänkte att det här blir väl lugnt en timme till innan det kommer folk.

Då hör jag de vid bordet bakom mig, som har utsikt mot ingången, -"oj, det är som till melodifestivalkön." Jag tittar mot ingång och -WHAT!!! det bara väller in folk, det har varit en låååång kö utanför och nu blir det riktigt stressigt. Jag hade inte hunnit prismärka allt, och inte tänkt ut vad jag ville ha heller så de första kunderna fick nog grejer rätt billigt.
Men bordet tömdes och jag kunde plocka upp fler varor undan för undan. Då var det riktigt roligt! När man blev av med mycket. Sen lugnade det ner sig med folk men ändå så var det en jämn ström som kom och gick hela dagen.

Total förtjänst: 1253kr
(Bordet kostade 300 att hyra så jag sålde för 1553.)

Utvärdering: Kul, och jag kanske gör om det....

Ladies night:

Först åt vi god mat på Apalby wärdshus, och sedan gick vi till Västeråshallen.

Superkul att titta på alla tjejer/kvinnor som var där somliga var uppklädda till tänderna och man undrade vad de tror ska hända? det var ju bara tjejer där? vem ska de ragga upp? Stenmarck? Det gick ju inte för han hade frun och dottern i publiken...

Jag tyckte inledningen på showen var lite väl iscensatt och de kunde ha varit lite tajtare mellan numren. Men på det hela taget så var det en super trevlig kväll, en kul grej att få gå med bara tjejer!

Utvärdering: Superkul och jag måste göra om det!
Det är ju inte det lättaste att ta bilder på en sån stor show, men här kommer några!!

No comments: