Wednesday, October 3, 2007

W-day

Jag har varit på föräldraråd igen, den här gången med representanter från alla kommunens förskolor, ordföranden i barn och bildningsnämnden, områdeschefen och en enhetschef.
Det blir ju mycket diskussioner om ALLT egentligen, men det är bara bra tycker jag. Den däringa ordföranden kunde, till alla barnskötares lycka, berätta att målet med 54% förskollärare nu är uppnått!
Och det är ju bra, nu kanske man kan få sig en tjänst?!?!?

Idag har jag handlat allt till "Det stora bullbaket" imorron, och fixat så vi har mat att värma. För jag TROR inte jag klarar av att både baka bullar OCH laga kvällsmat samtidigt. Jag är ju kvinna, men nån måtta får det väl ändå vara på simultanförmågan.

JA, jag har ju beställt massor med reflexer oxå!
Så klart!
Ni har väl reflex på er när ni är ute och går???
Denna är ju bra av inte mindre än TVÅ skäl!

No comments: