Wednesday, January 16, 2008

Kalla mig knäpp...

... för jag är nog det.

Igår kväll läste jag ut en bok, inget konstigt med det det gör jag ofta, men den här gången var det fjärde gången gillt för just denna bok!!!

Jag läser mycket, och alla möjliga sorters böcker, i stort sett allt jag får tag på...
Men denna bok är av en genre som jag aldrig annars läser, nämligen ett framtidsscenario, inte sci fi men futuristisk, heter det kanske.
Jag vet inte vad det är som gör att jag bara älskar denna bok, jag har lånat ut den ett antal gånger för att jag vill att nån mer ska tycka om den... det har bara funkat EN gång! Och det var kocken på mitt förra dagis som gillde den, så det måste väl vara jag som är knäpp dårå...

Jasså? undrar ni vad boken heter?

Boken heter "COMA" och är skriven av Annika Lidne.

No comments: