Sunday, January 6, 2008

Paralyserad eller hypnotiserad, det är frågan...

Vi har varit utan TV i ett och ett halvt år, ja det blev så länge...

Nu har vi haft TV sedan i början av december, och jag har sett en massa saker så att jag har hängt med i diskussionerna på jobbet. Det är ju rätt skönt att sitta där och slöa lite, MEN man kommer ju inte därifrån!
Man tittar lite till och lite till, oj vad intressant allt är när man egentligen borde gå och lägga sig.
I fredags kände jag för att bara slappa så jag satte mig (nja snarare halvlåg) i soffan medan Conny la lilleman. Jag tittade på... det här kommer ni inte att tro.... SPORTENS ÅRSKRÖNIKA!! Ni som känner mig vet vilket stort sportintresse jag har! jo eller hur?

Jag bara undrar HUR blir det så där, för jag vet att jag inte är ensam om att uppleva detta fenomen. Inte för att jag planerar att kasta ut TVn igen eller så, men man borde ju ha en strategi kanske?

No comments: