Sunday, November 9, 2008

Grattis alla farsor!

Här hemma har vi firat i lugn och ro... ätit kakor som blev över från mitt kalas, ingen tårta. Det åt vi igår när det var kalas hos moster som fyllde 55år!!

Från moster till monster... rymmarkaninerna! Nu har de börjat gräva två nya gångar och snart har jag slut på idéer att stoppa dem!
Vi måste knåpa ihop en ny bur på nåt sätt... Skulle vilja ha tag i ett gamalt växthus, bara stommen, som jag kan sätta nät på istället för glas. Är det någon som händelsevis har ett växthus som ligger och skräpar???
I så fall tar jag gärna hand om det!

Eller om någon har en bra idé (förutom stuvning) om vad vi ska hitta på så fram med det bara!

3 comments:

Anonymous said...

Vad synd att du bara vill ha själva stommen. Men om ni skulle ångra er, så finns det glas (våra gamla fönster vi bytte ut för några veckor sedan) att hämta här! Säg till i så fall!

CeciliaB said...

Sara: Tack för erbjudandet!
Jag skulle gärna vilja ha ett riktigt växthus oxå, men det får nog vänta ett par år tyvärr...

Vi! said...

Halloj, grattis till dig iefterskott! Hoppas allt är bra med er! Jag har faktiskt inte fixat layputen själv 'skäms*, suger på sånt tyvärr... kram på er alla!