Sunday, November 2, 2008

November!

Ja, då har ännu en helg, och en månad, passerat! Den här helgen var ju lite speciell för mig då jag fyllde år i lördags, och kom på att jag skulle ha fest! för det passar ju bra på en lördag. Vi blev elva själar som dansade in i natten... och hade MYCKET trevligt!
Jag fick presenter förstås, men den bästa överraskningen stod min lillebror Johnny för... han frågade nämligen mig om jag ville vara toastmadame igen!!! Han ska gifta sig!! Den lille rackaren. Och Sabina också...
Bröllopet blir i juli så ni lär få höra en hel del "bröllopsfeberinlägg" här i framtiden... (ni som trodde att det var över) och jag vill bara säga att jag är SÅÅÅÅ stolt och hedrad att bli tillfrågad så jag nästan spricker.

Hoppas ni andra haft en sjusärdeles trevlig helg ni med!

2 comments:

Anonymous said...

Nä men! grattis i efterskott!!!
Kraaam...

Anonymous said...

Jaaa och det var superkul! Visste inte att Käcken var så dansant - det var himla kul att se! Så får vi se om det blir lika nerväst i sommar igen - nu har du ju rutin på toastandet, eller hur? Kramar från fru H