Saturday, November 22, 2008

Grattis till mig!

på min namnsdag alltså...

Grattis även till alla andra Cecilior som finns därute, jag känner en hel massa...
Vi brukar inte fira namnsdagar något speciellt och idag fick vi fika och tårta ändå för vi har varit på kalas hos min bror som fyllt år i veckan.

Imorgon är det "Öppet hus" med Aloe Vera. Välkomna till Tallmätargatan 3 i Västerås kl. 12-16. Det kommer att visas make-up och man får prova på några mini-behandlingar typ handmassage, inträde 50kr.

Om ni inte har möljighet att komma dit men ändå är intresserade kommer jag och säljarna från Hallsta att ha ett litet "öppet hus" på onsdag 26/11 kl. 18.30 på Strömsholms Golfklubb, vi kommer också att visa make-up och många andra produkter. Kom dit vettja!!!

Läs mer om "min" Aloe Vera här.

1 comment:

Vi! said...

Gratulerar till Cecilian i Hallsta från Ceciliorna i västerås