Tuesday, December 30, 2008

Installerat och klart!

Nu har vi BÅDE TV och skrivare!!

Undrens tid är icke förbi...

Ni som eventuellt läser här utan att känna oss tror väl att vi är ena trista rackare som har det så teknikfattigt. Det är vi kanske men det lider vi inte av...

Digitalboxen var superenkel att installera, jag satt bara i kontakterna så letade den på kanalerna! Det var ju bra för det fanns ingen bruksanvising med i lådan, så vi var lite skeptiska jag och mannen. Men nu kunde ju boxen installera sig själv så det var ju tur!

Skrivaren tog lite längre tid, jag fick tom ringa supporten när den hakade upp sig och inte ville göra klart. Den snälla människan i telefonen sa att jag skulle ta ut alla patroner (6st) och bryta strömmen, sätta på den igen och sätta tillbaka patronerna. Jaha. Det gjorde jag och DÅ ville den plötsligt fortsätta sin intallation. Så bra.
Vi har prov-utskrivit och det blev superbra!
Tänk vad det går framåt hörrni (jag låter väl som jag är närmare 80år) men jag ÄR väldigt imponerad av dessa maskiner som man kan köpa hem för en inte alltför dyr penning och så blir det så bra! "nästan som köpes" som en kollega till min man brukar säga.

No comments: