Wednesday, November 7, 2007

Grattis till mig igen!!!!

Ni kommer inte att tro det....har jag vunnit på lotto??....V75 kanske??....Conny har byggt färdigt??....nytt jobb??...

Nääää....

Jag har fått en ny förkylning!!!!! Grattis grattis!!!!
Den här är faktiskt lite vassare än den förra, denna gör så att jag knappt kan svälja nåt och det är ju bra, man kan säga att det är en bantningskur och förkylning i samma!
2 i 1, liksom!
Själva halsontet strålar upp i öronen, det är ju också helt fantastiskt, tänk vad en liten liten liten virus-filur kan göra mycket! Man undrar ju hur meritlistan ser ut för ett virus som kan så otroligt mycket som det som hittat till mig. Man blir impad.
Den förra försökte jag ju sälja/byta men det gick ju inte så bra, om någon är intresserad nu så får jag tänka på saken för detta supervirus vill jag nog ha för mig själv, känner mig nästan utvald på nåt sätt...

Ja, ni hör, jag bara febervimsar idag...

No comments: