Sunday, November 11, 2007

Lat söndag idag!

Nää, hörde inget mysigt skvaller igår...

Men jag hann titta på några filmer!
Jag började titta på en svensk film som hette "Säg att du älskar mig" den kollade jag på i ca fem minuter -fattade inget, så jag stängde av den. Jag är nog för gammal för svensk ungdomsfilm nu, den borde ha varit textad så kanske jag hade hängt med, men jag kände att det var inget för en lördagkväll iaf.

Provade sedan "Pianisten" den utspelar sig i Polen under andra världskriget, kollade en haltimme på den sen fick det räcka, jag pallade inte det heller en lördag när jag skulle ha lite mysigt för mig själv. De där nazisterna var ju inte kloka på en fläck!

Sedan tog jag ett säkert kort -Bruce Willis i "16 blocks". Säga vad man vill om Bruce men man VET iaf vad som komma skall i filmen. Den såg jag hela och den var hyffsad, bra längd oxå 1 tim 30 min. Perfekt!

Det var ju en långkväll så jag såg en film till..."The Benchvarmers" inget man måste se om man har nåt annat vettigt att göra, men den dög för mig igår.

Sen orkade jag inte mer så jag smög ner för trappen och gjorde mig i ordning på toa och sa- "god natt" till herrarna. (de tyckte inte att det gjorde något att jag var hemma bara jag höll mig ur vägen...)

Fabbe är inte hemma än, han har sovit hos morfar och Agneta så de skulle gå på bandy idag, premiär, i nya arenan! Det är tur han har dem så han får lite sport ibland.

No comments: