Monday, November 26, 2007

någon som vill PIFa?

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise!

The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Vill du vara med? Se till att bli en av de tre första att lämna en kommentar till det här tillägget och gör sen samma sak på din egen blogg! Det är enda kraven för att vara med. :-)

3 comments:

Anonymous said...

Hej ja klart att du får vara med på min maila mig din add så kommer det nåt på posten inom ett år.

CeciliaB said...

Missförstånd här ovan! jag vill alltså att någon ska kommentera här så att JAG får skicka en gåva.

♥ Medea ♥ said...

Det vore jättekul!!! Jag har inga småbarn men det finns ju annat smått o gott som passar. =) Hoppas någon vill fylla i min PIF!!