Thursday, August 14, 2008

OOOOO-väder

har satt stopp för mitt bloggande de senaste dagarna, regn, blåst, åska och hagel, fattas bara driv-is.

Igår var det så "roligt" det hade regnat blåst och varit solsken lite om vartannat under hela dagen och det pratade vi om vid kvällsmaten (då solen sken). Jag sa: "Idag har det varit alla slags väder" -"Nää, inte hagel" säger sonen. -"nää, inte hagel" håller jag med och tänker att det är ju inte möjligt mitt i sommaren iaf, men det säger jag inte högt.
FACIT: en timme senare drar en hagelstorm över oss!!
Grabben är ju synsk!

Ikväll har jag haft roligt och provat min klänning och lite olika sjalar... och halsband...kul, kul.

Sen har min söta kompis M köpt ett kit till mig med fransk manikyr (från H&M) som jag håller på att lära mig använda. Har inte övat så många gånger som jag skulle tror jag men det är ju några veckor kvar...

Och så har en av mina högt ärade jobbarkompisar äntligen blivit med blogg! Har ni kollat i min lista på "trollmors kort"? Nu har hon iaf en egen blogg!

1 comment:

Anonymous said...

Nä men...är jag med som länk!? *generad*