Saturday, August 30, 2008

Dagen D

Jaha, idag är det dags...
Man kan ju tro att det är jag som ska gifta mig så hispig som jag varit den senaste veckan! Helt okontaktbar.
Jag kommer väl att bli vrålsjuk imorgon...

Jag tror att jag har koll på det mesta...det är väl gott nog.

Jag vill även passa på att ta tillfället att be om ursäkt till alla mina vänner som jag försummat den senaste tiden, men som L sa :"-när livet återvänder på kvällen den 31:a, då ringer jag dig"
Hon ville nämligen veta om jag skulle med på en grej på måndagkväll!!! "-ingen aning, sa jag, kan inte tänka så långt"

Men nu är det bara att köra på och hoppas att alla får en trevlig kväll och att brudparet får ett fint minne för hela livet!

Kl. 16.00!!

Då är det dags!!!

1 comment:

Anonymous said...

Hoppas att allt har gått bra!
Kram, Cicci