Monday, September 8, 2008

Livet återvänder...

Ja, nu rullar det på igen i gamla hjulspår...

Det blev ett riktigt lyckat bröllop, (båda sa: JA) och festen efteråt var minst lika lyckad. Många kom fram till mig och tyckte det var bra ordnat och bruden var också nöjd, och det var ju det som var det viktigaste!


Jag har fått påbackning om att jag inte uppdaterat här, men det var varit lite si och så med vår uppkoppling (som vanligt) och jag har varit ganska mör hela förra veckan och har lite ont i halsen och är lite snuvig nu...


Jag har fått tillåtelse att publicera en bild på de lyckliga tu, så håll till godo här kommer snyggaste brudparet i år!

Tyvärr har jag inte så många bilder som jag är van vid eftersom jag hade en massa annat att stå i... ska höra runt om någon har en skaplig bild (kan bli svårt men en bild iaf)av mig och Conny tillsammans så ni kan få se hur vi kan se ut om vi anstränger oss lite...

No comments: