Saturday, September 20, 2008

Hejsan hoppsan!

Åhh, va´ jag har ont i fingertopprana av allt uppdaterande...

He, he... ni kommer inte att tro det men datorn har legat nere nu igen. Vi har kommit på att det är bäst om jag inte rör några elektriska apparater hädanefter... men nu sover Conny så jag passar på...

Den här gången var det nätadaptern som hade sagt upp sig, nu har snälla Lennart satt in en ny så nu kommer det att funka i några dagar, kanske även veckor!!

Annars har det väl inte hänt så där alldeles mycket just nu, jag har haft ett blåöga hela veckan och det har säkert genererat en del skvaller, men om någon ska få ut för den så är det jag själv eller möjligen Nisse (katten). Jag slog nämligen i ögat i en stol när jag skulle jaga fram Nisse under matbordet. Till mitt försvar vill jag säga att klockan var 4.45 och det var kolsvart i rummet.
Sensmoral: "Jaga inte katten!"

No comments: