Sunday, August 24, 2008

Pirr i magen

Jag har redan varit i sängen och försökt somna men det pirrar i magen och snurrar i huvet så jag gick upp en stund för att få allt på plats. Nu har jag skrivit ner det som snurrrade och försöker tänka på sånt som inte gör pirr i min mage (bröllopet).

Så kommer jag in här och får se att jag fått en award!!! Vet dock inte rikigt hur jag ska få hit den, det är min hjärna aldeles för trött för att räkna ut nu.

Jag har varit på en superbra föreläsning i Sthlm idag, det var Mats Peterson som pratade om hormoner, ensymer och antioxidanter i en rolig blandning och med ett språk som man förstår! Kolla in hans sida och låt er inspireras!!!

Hur glad blev inte jag i går då min kusin hade med sig två aftonväskor för mig att titta på och låna om jag ville!! En av dem passar precis till sjalen jag ska ha över axlarna på lördag!! Hon är sååå gooo min kusse Mallanbrallan. Vi träffades nämligen på ett 70-års-kalas! Det är Lennart som uppnår denna aktningsvärda ålder imorgon, men då tänker han inte vara hemma så vi firade i går ist. GRATTIS, GRATTIS!!

1 comment:

Anonymous said...

Alltså...jag är ju inte sååå datorsmart...men jag klickade på bilden och kopierade...
Kram, Cicci