Saturday, March 20, 2010

Frihet

Idag har kaninerna smakat på friheten en liten stund, och på färskt gräs förstås, det var väl gräset som drog kan jag anta.
Som tur var såg Conny genom köksfönstret nu i kväll att en av dem var ute, och medan jag försökte locka in den kom även den andra ut och då kunde jag se var de kom ut någonstans.
Nu har jag lagt för hålet med ett par tegelstenar men om det håller dem inne det vet man inte...

Glömde att visa en bild från igår då jag och Fabbe bakade rulltårta, den är färsk men ser lite mysko ut, eller vad tycker ni? Jag tycker det är lite roligt att piffa till det så jag fårgade om vi skulle färga smeten -"JA, GRÖN!" blev svaret. Och nedan ser ni resultatet, mycket gott!
Vi har en bit kvar så om det är någon som vill smaka vår gröna rulltårta får ni komma över imorron på en fika.

2 comments:

Anonymous said...

Men vad är det jag upptäcker??? Du är tebax, hade snudd på gett upp hoppet..
Men mycket trevligt, nu får jag börja hänga här igen =)
Kramen S

CeciliaB said...

Jorrusåatte...

eller som dom säger i reklamen "plötsligt händer det"

Du är varmt välkommen!