Friday, March 19, 2010

Hoppsan!

Jag uppdaterar visst inte så mycket nu heller...

Jag gör mest lite ditt och datt, nu när jag "äntligen" fått tid för mig själv. I början när jag var hemma så var det ju alltid någon mer hemma som var sjuk eller så, så det är först nu som jag märkt av att jag kan vila upp mig.
Inte idag dock för nu är Fabbe hemma igen med hosta och snor, vi får väl vara glada att det "bara" är det för i klassen går både vattkoppor och magsjuka! Vattkoppor har han haft, men magsjuka betackar jag mig för särskillt nu!!!

Veckans bravad denna gång var att klippa mina tånaglar! Det brukar väl inte vanligtvis vålla så stora problem men nu hade jag svårt att nå fram liksom. Magen har vuxit nu den senaste tiden men sitter fortfarande ganska högt upp så det tar emot när jag ska böja mig.

Det var lite från den här veckan, vi hörs!

No comments: