Wednesday, March 24, 2010

Min tur...

...ja nu är det då min tur att vara sjuk, Fabian går i skolan idag (varit hemma sedan i fredags) och jag började känna mig lite mosig i går kväll.
Var på jobbet och hälsade på dem i morse och tänkte att jag var nog ganska pigg iaf. Men det var jag icke! Har legat i soffan hela dagen och snytit mig oavbrutet, FAN! jag hade tänkt göra andra saker den här veckan.
Imorgon är det två veckor till beräknat datum... och jag vet att man inte får tänka på det men... snart... mycket snart...

Det är iaf närmare nu än det någonsin varit, eller hur?

3 comments:

Anonymous said...

Hoppas du blir piggare snart, aldrig roligt att vara sjuk...och som sagt, snart.... Kram Madelen

Cicci/Trollmor said...

Det är ju liksom "när-som-helst" nu! Krya på dej och hoppas att h*n väntar tills du är ordentligt pigg!

CeciliaB said...

Tack för era söta ord!

Jag känner mig liiite piggare idag.