Sunday, March 28, 2010

Man ska inte ropa hej...

... jag tyckte ju att jag var lite piggare i fredags, men ack så jag bedrog mig.

Igår ramlade jag ner i ett stort snorhål, hela huvet är fullt och jag måste ha fått in det i öronen oxå för det hörs inte så bra nu för tiden. Det är sant det där gamla talesättet iaf: "Den friske har många önskningar, den sjuke bara en." Det kan jag bekräfta.

Conny och Fabian fick åka själva på kalas idag, stackars dom som måste äta kakor och tårta. Men det är väl tur att någon offrar sig...

2 comments:

Anonymous said...

Neeej, inte kul att vara höggravid och sjuk =(
Krya på Dig vännen!!
Stor kram S

Anonymous said...

...har pluggat färdigt nu jö, å har lite tid på kvällarna så hittade jag tillbaka till dig här: Måste bara kommentera "bebådandet" eftersom det kanske var så enkelt att hon hade en "himmelsk" upplevelse... Om du fattar... Och som jag förstått det så var det inte alltför vanligt att kvinnor hade det så bra på "den gamla goda tiden". Vad tror du om det??? Kram AK